کد خبر : 104953
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 آوریل 2017 - 12:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احداث کارخانه روغن موتور و فرآورده های نفتی در اهر بسته هستند

احداث کارخانه روغن موتور و فرآورده های نفتی در اهر

احداث کارخانه روغن موتور و فرآورده های نفتی در اهر

مهندس محمدزاده از مخترعین اهری در راستای شعار سال «اقتصاد مقاومتی:تولید-اشتغال» اقدام به احداث کارخانه روغن موتور و تراکتور کمر شکن با فناوری جدید و ساخت اهر کرده است که می تواند تا ۲۰۰۰ نفر جوان جویای کار را از بی کاری در بیاورد.

مهندس محمدزاده مدیر عامل شرکت آذرتوان در گفتگو با اهروصال از شروع کار کارخانه روغن موتور با نام «آذر توان» خبر داده و گفت: این کارخانه که به دلیل سنگ اندازی برخی افراد فعلا در کارگاه کوچک و با ۵ نفر شروع به کار کرده است در حال حاضر به دلیل کوچک بودن محل کار توانایی تولید بسته های ۱ لیتری را دارد.

وی در ادامه افزود: ما توانایی تولید هر نوع روغن موتور در بسته بندی های مختلف را داریم؛ همچنین با داشتن افراد متخصص اهری امکان تولید روغن پایه نیز داریم و برای بسته بندی نیز از  دستگاه های بومی ساخت خود استفاده می کنیم.

ولی برای این منظور نیازمند محلی بزرگتر برای کارخانه هستیم که متاسفانه برای تامین محل با شکست مواجه شدیم.

وی با توجه به کارشکنی های انجام شده گفت: در این راستا تنها نهادی که حمایت کامل از ما انجام داده سپاه ناحیه اهر و بسیج سازندگی بوده است که با مساعدت ایشان امیدواریم بتوانیم به کار خود ادامه بدهیم.

البته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز حمایت هایی در تامین نیرو و بودجه داشته است و نباید از آن غافل شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما از پسماند های روغن مایه امکان تولید آسفالتی با دوام در حد آسفالت فرودگاه را داریم که اگر در شهر استفاده شود به هیچ عنوان دیگر دچار آسیب و خسارت نمی شود.

وی با توجه به استقبال مردم گفت: متاسفانه امروز مشکل بازاریابی و فروش داریم با اینکه نمایندگی هایی در تهران، تبریز و ارومیه داریم ولی نمی توانیم به خوبی بازار یابی را انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت آذرتوان مهدس محمدزاده با توجه به فراوانی برند های متنوع داخلی و خارجی در بازار گفت: در بیشتر روغن موتور ها برای ثبات رنگ از اسید ۹۸% استفاده می کنند که این برای موتور خودرو مضر است ولی ما توانایی این را داریم که بدون استفاده از اسید رنگ روغن موتور را حفظ کنیم.

مهندس محمد زاده در ادامه مطرح کرد: ما علاوه بر تولید روغن موتور امکان تولید تراکتور کمر شکن را در آینده خواهیم داشت که بیشتر برای بیل زنی باغ ها استفاده می شود؛ آن هم به گونه ای متفاوت از کل دنیا؛ در تمامی تراکتور های ساخته شده از گیربکس و کلاج برای انتقال نیرو استفاده می شود ولی در مدل ساخته شده ما نیازی به گیربکس و کلاج و حتی سیستم ترمز نیست و می تواند بدون آنها و بهتر از آنها به کار خود ادامه دهد به نحوی که یک شخص ۱۵ ساله نیز می تواند با آن رانندگی کند.

وی با اشاره به مدل های متنوع خارجی و داخلی گفت: مدل های خارجی این محصول با قیمت ۶۰ میلیون تومان به بازار عرضه می شود ولی ما می توانیم مدلی بهتر از مدل های خارجی با امکانات بیشتر را فقط با ۸ میلیون تومان به مردم عزیز عرضه کنیم.

وی در آخر ضمن تشکر از امام جمعه اهر، سپاه ناحیه اهر و بسیج سازندگی برای حمایت خود از این محصول مطرح کرد: در صورت تحقق و افزایش تولید و راه اندازی خط تولید تراکتور می توانیم برای بیش از ۲۰۰۰ نفر شغل ایجاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.