کد خبر : 104818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 14:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتتاح اداره امور مالیاتی شهرستان هوراند بسته هستند

افتتاح اداره امور مالیاتی شهرستان هوراند

افتتاح اداره امور مالیاتی شهرستان هوراند

اداره امور مالیاتی شهرستان هوراند با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان و معاونین، فرماندار هوراند و مسئولین محلی افتتاح شد.

به گزارش اهروصال؛ غلامرضا شریفی، در آیین افتتاح اداره امور مالیاتی شهرستان هوراند، با اشاره به لزوم استقرار کلیه ادارات در شهرستان‌ها گفت: استقرار ادارات در شهرستان‌های کوچک در راستای تسهیل خدمات‌رسانی و تأمین فضای مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان محترم بوده است که امید است افتتاح این اداره، سبب خیروبرکت برای مردم منطقه گردد و مردم از این فضای مناسبی که ایجادشده، از سیستم مالیاتی خدمات مربوط را به نحو مطلوب دریافت نمایند.

 

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: هدف از نام‌گذاری شعار سال، تحقق اقتصاد مقاومتی است و تحقق اقتصاد مقاومتی دشمنان نظام را ناامید می‌کند که این امر مهم، الگوی راه ما خواهد بود.

 

زین‌العابدین مردانیان، فرماندار شهرستان هوراند نیز در این مراسم گفت: با افتتاح نخستین اداره مالیاتی، مردم شهرستان هوراند برای انجام برخی امور اداری خود مجبور نخواهند بود مسیر چند کیلومتری به شهرستان اهر را طی کنند و این امورات در هوراند انجام خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان هوراند، ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان اداره کل امور مالیاتی استان در ایجاد ساختمان جدید این اداره، گفت: نقش مهم و کلیدی دستگاه مالیاتی در توسعه شهرستان انکار ناشدنی است.

 

هم‌زمان با افتتاح این اداره، عزیز باقر زاده نیز حکم خود را به‌عنوان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان هوراند از مدیرکل امور مالیاتی استان دریافت کرد و به‌عنوان اولین رئیس اداره امور مالیاتی این شهرستان معرفی شد. ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان هوراند با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع عرصه و ۴۲۰ مترمربع فضای اداری ساخته‌شده است. شهرستان هوراند با جمعیت ۲۲ هزارنفری در ۱۷۰ کیلومتری تبریز واقع‌شده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.