کد خبر : 10472
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مارس 2015 - 8:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کارگاه آموزشی نحوه اطفای حریق در یکی از مدارس اهر برگزار شد بسته هستند

کارگاه آموزشی نحوه اطفای حریق در یکی از مدارس اهر برگزار شد

کارگاه آموزشی نحوه اطفای حریق در یکی از مدارس اهر برگزار شد

مسئول آتش نشانی شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال طبق برنامه مدون آتش نشانی اهر دانش‌آموزان مدارس را از خطرات مواد محترقه آگاه می‌کند. وی افزود: فرهنگ‌سازی و آموزش دانش‌آموزان مؤثرترین راه پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است و این مهم در آتش نشانی

مسئول آتش نشانی شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال طبق برنامه مدون آتش نشانی اهر دانش‌آموزان مدارس را از خطرات مواد محترقه آگاه می‌کند.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و آموزش دانش‌آموزان مؤثرترین راه پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است و این مهم در آتش نشانی اهر انجام می‌شود.

نریمانیان ادامه داد: این آموزش‏ها به صورت دوره ای با هدف آشنایی با اقدامات اولیه در ایمنی، پیشگیری و نحوه استفاده از تجهیزات ویژه آتش‏نشانی اجرا می ‏شود و تعداد زیادی از دانش آموزان با این مهارتها آشنایی پیدا می کنند.

مسئول آتش نشانی شهرداری اهر اضافه کرد: این کلاس‌ها در مواقع خطر و بحران می‏‏تواند نقش موثری در کمک به آموزش‌‏دیدگان ایفا کند و دانش آموزان در این دوره ها، در راستای آشنایی با کپسول‏های آتش‏نشانی و روش استفاده از خاموش کننده های دستی و انواع حریق‏های شیمیایی است وهمچنین بصورت عملی طریقه خاموش کردن آتش را فرا می گیرند.

وی همچنین گفت: انگیزه فراگیری فنون آتش نشانی در میان دانش آموزان دختر بسیار بالاست و این فرصتی برای گسترش آموزش مقابله با حوادث و حریق برای مادران فردای جامعه است.

نریمانیان تصریح کرد: آتش‌نشانی به ‌منظور امدادرسانی و جلوگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال، تمام نیروهای زحمتکش خود را به ‌صورت آماده‌باش قرار خواهد داد.

مسئول آتش نشانی شهرداری اهر به جوانان و نوجوانان توصیه کرد: از حرکات مخاطره‌آمیز خودداری و در صورت بروز هرگونه حادثه موارد را به شماره تلفن ۱۲۵ اطلاع دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.