کد خبر : 104696
تاریخ انتشار : جمعه 7 آوریل 2017 - 12:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیشرفت و توسعه، درگرو بها دادن به متخصصین متعهد بسته هستند

پیشرفت و توسعه، درگرو بها دادن به متخصصین متعهد

پیشرفت و توسعه، درگرو بها دادن به متخصصین متعهد

عبدالله بابایی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم علمی و اجرایی فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، استفاده از این تخصص‌ها را لازمه‌ی نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش خبرنگار اهروصال، عبدالله بابایی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم علمی و اجرایی فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، استفاده از این تخصص‌ها را لازمه‌ی نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست.

مدیر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اهر در ادامه، طرح همگام با کشاورزان را پیوند علم و عمل و ازجمله طرح‌های جهادی برشمرد که با پیوند دادن دانش متخصصین و تجربه‌ی کشاورزان، موجب عبور از بحران‌ها و مخاطرات می‌گردد.

بابایی ضمن اشاره به فعالیت مهندسین در ۴۰ روستای اهر در سال ۹۵، بر ادامه و گسترش این روند در سال ۹۶ با تأکید برافزایش تولید و اشتغال خبر داد.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را تنها محدود به قوه مجریه و دولت ندانسته و با ذکر این نکته که اقتصاد مقاومتی یک دیدگاه است، تلاش تمام نهادها و بخش‌ها را لازمه‌ی موفقیت این سیاست کلان برشمرد.

ایشان همچنین مسئله‌ی پایین بودن بازدهی تولید را از مواردی دانست که مانع جذب سرمایه‌ی کافی در بخش کشاورزی شده و یکی از راه‌های تحقق این مهم را بها دادن به مهندسین و متخصصین کشاورزی عنوان کرد.

مدیر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اهر در خاتمه، ضمن تقدیر از برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان و آقای مهندس فتحی که به‌عنوان رئیس شورای قشر استان مسئولیت هم‌افزایی و انتقال سیاست‌های وزارتخانه متبوع را بر عهده‌دارند، از ارتباط تنگاتنگ فرماندهی سپاه ناحیه اهر و بسیج سازندگی شهرستان و سایر نهادهای دست‌اندرکار با بسیج مهندسین تقدیر کرد.

شایان‌ذکر است در جمع‌بندی عملکرد سالانه، بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی اهر با ۹ مهندس برگزیده در سطح استان، در زمره کانون‌های نمونه استان قرارگرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.