کد خبر : 104473
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 مارس 2017 - 20:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمره اقتصاد در کارنامه دولت صفر است/ دولت تدبیر راهبردی برای رونق اقتصادی نداشته است/ دولت امروز مانده که چه جوابی به مردم بدهد بسته هستند

نمره اقتصاد در کارنامه دولت صفر است/ دولت تدبیر راهبردی برای رونق اقتصادی نداشته است/ دولت امروز مانده که چه جوابی به مردم بدهد

نمره اقتصاد در کارنامه دولت صفر است/ دولت تدبیر راهبردی برای رونق اقتصادی نداشته است/ دولت امروز مانده که چه جوابی به مردم بدهد

یک استاد دانشگاه و اقتصاددان معتقد است: نمره اقتصاد در کارنامه دولت صفر بوده و دولت تدبیر راهبردی برای رونق اقتصادی نداشته است؛ دولت امروز مانده که چه جوابی به مردم بدهد.

به گزارش اهروصال؛ عبدالمجید شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان درباره تحلیل خود از وضع اقتصادی کشور اظهار کرد: دولت در حوزه اقتصاد و در جهت رونق اقتصادی، عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه نمره اقتصاد در کارنامه دولت صفر است، تصریح کرد: باید در ارزیابی عملکرد اقتصادی دولت، نمره صفر را ثبت کرد و عملکرد دولت در حوزه اقتصاد چندان مطلوب نبوده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دولت راهبردی برای رونق اقتصاد کشور نداشته است، اضافه کرد: چشم دولت برای رفع مشکلات کشور در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف به بیگانگان دوخته شده بود.

وی با بیان اینکه دولت امروز سرش از اعتماد به غرب به سنگ خورده است، تصریح کرد: دولت با بی‌برنامگی در حوزه اقتصادی، شرایط اقتصادی کشور را به‌ شدت وخیم کرده است.

شیخی با اشاره به بررسی‌های نمونه‌ای، علت اصلی طلاق‌ها را ناشی از دست رفتن فرصت شغلی آقایان برشمرد و اضافه کرد: عملکرد دولت در این راستا به هیچ‌وجه خوب نیست.

این اقتصاددان تصریح کرد: دولت دروازه‌های واردات را باز کرده و از طرفی هم نگاه به بیگانه داشته و دستش را به سمت بیگانه دراز کرده است؛ ولی تفکر دشمن امروز برای خود دولتی‌ها نیز افشا شده است؛ دولت امروز مانده که چه جوابی به مردم بدهد و هیچ‌وقت هم پاسخگو نبوده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.