کد خبر : 104442
تاریخ انتشار : جمعه 17 مارس 2017 - 13:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بالای ۲۰۰ عدد بسته حمایتی در بین مردم نیازمند اهر توزیع شد بسته هستند

بالای ۲۰۰ عدد بسته حمایتی در بین مردم نیازمند اهر توزیع شد

بالای ۲۰۰ عدد بسته حمایتی در بین مردم نیازمند اهر توزیع شد

باهمت سپاه ناحیه اهر و جمعی از خیرین بالای ۲۰۰ عدد بسته حمایتی چهارشنبه شب بصورت پنهانی در بین مردم نیازمند اهر توزیع شد.

به گزارش اهروصال؛ امام‌جمعه اهر در جمع خیرین و کارکنان سپاه و نیروی انتظامی که برای اهداء بسته حمایتی در محل سپاه ناحیه اهر حاضر بودند گفت: امروزه عده‌ای آن‌قدر فقیر هستند که حتی در تأمین مایحتاج زندگی خود دچار مشکل هستند. سیره علوی و فاطمی این است که در این‌گونه موارد آن اشخاصی که امکان کمک رادارند؛ دست این اشخاص را بگیرند که این کار موجب خوشحالی پیامبر اسلام (ص)، حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س) و سایر معصومین است.

وی در ادامه مطرح کرد: الحمدالله مردم ما نیز در مقاطع مختلف مانند ماه مبارک رمضان، اعیاد و سایر مقاطع مذهبی تعامل و همکاری خاصی دارند و مردم نیازمند شهر را از یاد نمی‌برند.

آیت‌الله حاجی‌زاده در ادامه افزود: این محموله کمک‌های مردمی با همکاری سپاه ناحیه اهر و جمعی از خیرین آماده‌شده است تا در میان ۲۴۰ خانواده نیازمند اهری توزیع شود. این بسته شامل مواد غذایی و مواد لازم است که به‌خوبی بسته‌بندی‌شده است و شب عیدی در میان خانواده‌های محروم به‌طور پنهان توزیع می‌شود.

وی در آخر از سپاه ناحیه اهر، خیرین و اشخاص حاضر در جمع تشکر کرد و از خدا برای آنان خیر دنیا و آخرت را خواستار شد.

در ادامه برنامه سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه ناحیه اهر از خیرین حاضر تشکر و قدردانی کرده و برای راهی شدن خودروها خواستار آن شد که خودروها تک‌به‌تک راهی شوند و به‌صورت جمعی راهی نشوند تا کسی متوجه حضور خودروها نشود.

وی در ادامه خواستار آن شد که مسئولین توزیع جوری رفتار کنند تا مانند حضرت علی (ع) کاملاً مخفیانه باشد و طوری نباشد که آبروی خانواده نیازمند برود.

سرهنگ ایمانی در آخر باختم صلوات برای شادی روح شهدا دستور حرکت خودروها را صادر کرد.

کیفیت پایین تصاویر به دلیل نبود نور کافی است.

گزارش تصویری/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.