کد خبر : 104355
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مارس 2017 - 16:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جان باختن ۶۴۰ نفر در حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی / ۷۷ درصد جان باختگان بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند بسته هستند

جان باختن ۶۴۰ نفر در حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی / ۷۷ درصد جان باختگان بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند

جان باختن ۶۴۰ نفر در حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی / ۷۷ درصد جان باختگان بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۶۴۰ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده و ۱۴ هزار و ۵۴۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش اهروصال به نقل از تبریز بیدار ،  بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: از اول فروردین تا پایان بهمن امسال فوت‌های ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی ۶۴۰ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۶۹۷ نفر بوده، کاهش حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان ۵۱۸ نفر مرد و ۱۲۲ نفر زن بودند.

صمدی‌راد افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با ۳۸۳ فوتی در جاده‌های برون شهری، ۱۷۵ نفر در مسیرهای درون شهری،۴۴  نفر در راه‌های روستایی و ۳۸ نفر در جاده‌های خارج از استان یا نامعلوم گزارش شده است.

وی سن ۵درصد از فوت شدگان را زیر بیست سال، ۴۹ درصد بین ۲۰ تا ۴۰ سال، ۲۸درصد بین ۴۰ تا  ۶۰ سال و ۱۲ درصد را بالای ۶۰ سال اعلام کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود: در بهمن سال جاری تعداد ۴۳ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت ۱۰ نفر کاهش یافته است.

صمدی‌راد افزود: در ۱۱ ماهه امسال تعداد مصدومان حوادث رانندگی ۱۴ هزار و ۵۴۲ نفر بوده است که از این تعداد ۳ هزار و ۸۹۴ نفر زن و ۱۰ هزار و ۶۴۸ نفر مرد بودند.

وی گفت: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی ۱۴هزار و ۳۱۸ نفر گزارش شده بود دو درصد افزایش داشته است.

صمدی‌راد خاطرنشان کرد: در بهمن سال‌جاری ۹۳۶ نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم و به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۳,۳درصدکاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال ۹۴در استان ۷۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۵۳ نفر زن و ۶۱۹ نفر مرد بودند و مصدومان این حوادث نیز در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۷۴ نفر گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.