کد خبر : 104352
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مارس 2017 - 15:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیانیه آغاز فعالیت شورای دوم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بسته هستند

بیانیه آغاز فعالیت شورای دوم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

بیانیه آغاز فعالیت شورای دوم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

« اسم انجمن اسلامی تکلیف می آورد. امام خمینی (ره) »

باسمه تعالی

« اسم انجمن اسلامی تکلیف می آورد. امام خمینی (ره) »

جنبش دانشجویی پیش از انقلاب با حضور موثر در کنار مبارزات روحانیت علیه رژیم طاغوت و پس از آن با حضور در وقایعی چون تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب فرهنگی و … تاثیر گذاری خود در جامعه را بیش از پیش ثابت کرده و نشان داد که موثر ترین رکن در مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است. اکنون بعد از سال ها رکود، با درایت مدبّرانه دولت یازدهم موجبات پویایی و نشاط این جنبش در بطن جامعه فراهم آمده و نسیم امید دوباره شروع به وزیدن کرده و بذر امید در دل این قشر عظیم جامعه کاشته شد که می تواند همچون گذشته، باز در صحنه های مهم کشور ایفای نقش نماید.

جوامع دانشگاهی و نحوه اداره این ارکان، اهمیت ویژه ای در پیشبرد اهداف جنبش دانشجویی داشته و دانشگاه آزاد اسلامی نیز بعنوان  بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، مستثنی از این قاعده نبوده و همواره با رهنمود های پدر فقید دانشگاه، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، در صدر نقش آفرینی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده است.

پس از کاشتن بارقه امید در دلهای دانشجویان، بخشنامه ی ۱۶ آذر دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید ریاست عالیه دانشگاه و جهت تسهیل فعالیت تشکل های دانشجویی صادر شد و این نقطه عطف و برگ زرّینی بود برای ارتقاء بیش از پیش جایگاه جنبش دانشجویی بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضای آزاد، سیاسی و روشنگرانه در محیط دانشگاه.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز به تبعیّت از این بخشنامه و پس از توقف چند ساله فعالیت، در سال ۱۳۹۳ بازگشایی شده و پس از فعالیت موثر شورای اول تا سال جاری و کسب افتخارات در حوزه مطبوعات دانشجویی در عرصه ملی، پس از برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه ۱۳۹۵، شورای دوم آغاز به فعالیت نموده است.

حال که در این برهه ای خاص و خطیر و در آستانه آزمونی بزرگ برای تداوم انقلاب عزیزمان قرار گرفته ایم، با خدای خود پیمان می بندیم تا به دور از منافع شخصی و هرگونه تبعیت از جناح و یا گروهی خاص، مدافع حقوق دانشجو بوده و دو اصل آرمانخواهی و روشنگری را الویت پیشبرد اهداف خود قرار دهیم.

در انتها با کمال قدردانی از مسئولین دانشگاه، منطقه و دانشجویان عزیز، حمایت بیش از پیش این بزرگواران در عرصه های مختلف را خواستاریم و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای کشور عزیزمان ایران را مسالت می نماییم.

اللهم عجّل لولیّک الفرج
اسفند ۱۳۹۵

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.