کد خبر : 104269
تاریخ انتشار : جمعه 10 مارس 2017 - 13:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حرکت مردم آذربایجان برای خنثی‌سازی فتنه ۸۸ وصف‌نشدنی است/ سردمداران شعار از نیل تا فرات امروز از ترس در پناهگاه هستند بسته هستند

حرکت مردم آذربایجان برای خنثی‌سازی فتنه ۸۸ وصف‌نشدنی است/ سردمداران شعار از نیل تا فرات امروز از ترس در پناهگاه هستند

حرکت مردم آذربایجان برای خنثی‌سازی فتنه ۸۸ وصف‌نشدنی است/ سردمداران شعار از نیل تا فرات امروز از ترس در پناهگاه هستند

سردار سلامی حرکت مردم آذربایجان برای خنثی‌سازی فتنه ۸۸ را دل‌انگیز و وصف‌نشدنی خواند و تاکید داشت: حضرت عباس سمبل ایثار، مهر و محبت است که جایگاه خاصی در میان مردم آذربایجان داشته و این نشان از عالی بودن مردم آذربایجان است.

به گزارش اهروصال به نقل از تبریز بیدار ، ردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت سرداران شهید باکری و شهدای بدر و خیبر، شهید باکری را تندیس زنده ایران نام داد و گفت: لشکر عاشورا همواره خط شکن و ثابت قدم با مردانی صبور و شجاع بود. اصحاب عاشورا در مردان لشکر عاشورا تجلی یافته بود و فرمانده این لشکر آقا مهدی باکری بر قلب‌ها نفوذ داشت، سلطان قلب‌ها بوده و زیباترین سبک فرماندهی را در سخت‌ترین شرایط انجام می داد.

وی افزود: اگر بخواهم در یک جمله از شهید باکری بگویم، او به عنوان تندیس زنده ایمان، غیرت و شجاعت بود که هر رزمنده را شیفته خود می‌کرد، شهید باکری تنها متعلق به آذربایجان نیست بلکه افتخار ایران و اسلام است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه تصریح کرد:  امنیت امروز ایران را مدیون جانفشانی‌های شهدا هستیم، در حال حاضر در قلب آتش منطقه قرار داریم و تمام سیاستمداران فتنه‌های جهانی، سناریوهای خطرناکی علیه کشورهای اسلامی طراحی کردند؛ اما مانند داستان حضرت ابراهیم(ع) قلب آتش برای ما امن و سرد است.

وی افزود:  زمانی بود که دشمن شعار از نیل تا فرات را سر می داد  ولی امروز صهوینیست ها از ترس به پناهگاه رفتندرژیم صهیونیستی با وجود همه اقدامات ظالمانه‌ای که برای امنیت خود انجام می‌دهد، نقطه‌ای ناامن است اگر حزب‌الله و جوانان انقلابی جهان اسلام هر وقت اراده کنند رژیم جعلی اسرائیل را مورد هدف قرار می‌دهند.آمریکایی‌ها هم در سوریه ناتوان شدند و در ساختارهای قدرتی عجز و ناتوان‌ هستند، ارتش آمریکا سرگردان مانده است و تقابل ایران موجب خستگی و ناتوانی آنها گشته است.

سلامی تاکید کرد: سلطه گران سعی دارند ملت های مسلمان را تحت سیطره خود قرار دهند و آزادی آنها را بگیرند؛ اما کشور ما هم مستقل است و هم آرام، مقتدر و پیشرفته؛ ایران مانع استراتژی‌های دشمنان شده است که همه حاصل شهادت فرزندان برومند اسلام و وطن است.

وی افزود: در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و کشورهای به ظاهر اسلامی بدون اجازه استکبار حق هیچ کاری را ندارند و این تنها ایران است که به فکر مردم مظلوم اسلام است.

سردار سلامی بیان داشت: قرآن پرده  از یک حقیقت در عالم ملک و ملکوت می‌گشاید و با تاسی به آن می‌توان بر هر دشمنی پیروز شد، دشمنان غافل از این نکات هستند.

وی افزود: امروز صحنه نبرد بزرگ مسلمانان با مستکبران تفسیر عینی حق علیه باطل بوده و یقین داشته باشید که حقایق قرآن در مسلمانان متحد جاری شده و سنت‌های الهی نجات بخش خواهند بود در جنگ ۸ سال دفاع مقدس مصداق بارز این را دیدیم که کشورمان بدون امکانات و تجهیزات پیشرفته جنگی، در مقابل دنیا پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز چهره آمریکا و مقامات آن یک چهره پژمرده، و سرشکسته و ناتوان را به نمایش گذاشته است و همیشه با یاس و ناامیدی صحبت می‌کنند زیرا پی به این موضوع برده‌اند که کاری از پیش نمی‌توانند ببرند.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری دولت و ملت را برای قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی موظف کرده و طرح را مطرح و عملیاتی کردند، افزود: ایران اسلامی  در حال پیشرفت است و این نشانگر حقانیت ما است و باید در صحنه بمانیم زیرا ایران در بدترین شرایط اقتصادی خود توانسته بر مشکلات غلبه کند و پیشرفت‌های زیادی نیز داشته باشد.

وی افزود:   دشمنان در این ۴۰ سال بعد انقلاب جنگ اقتصادی علیه ما به راه انداختند که در تاریخ بی سابقه است اما نکته استثنایی این است که سیمای یک کشور در محاصره را نداشته و نداریم؛ به پیشرفت‌هایی از قبیل نانوفناوری، راهسازی و سدسازی، پرتاب ماهواره، شکافت هسته اتم و… رسیده و توانستیم نیازهای خود را تأمین کنیم که همگی از نصرت های الهی است

سردار سلامی با بیان اینکه مدافعان حرم ادامه دهندگان راه دلاورمردان انقلاب هستند، گفت: همیشه جنگ سخت نبوده و جنگ نرم نیز هدف دیگر دشمن است که به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است.

وی در ادامه با دعوت مردم به مقاومت گفت: آن چه از معادلات سیاسی در دنیا به دست می‌آید، خورشید امپراتوری غربی و آمریکایی در حال غروب و خورشید اسلامی در حال طلوع است و نابودی دشمنان نزدیک است.

سردار سلامی حرکت مردم آذربایجان برای خنثی‌سازی فتنه ۸۸ را دل‌انگیز و وصف‌نشدنی خواند و تاکید داشت: حضرت عباس سمبل ایثار، مهر و محبت است که جایگاه خاصی در میان مردم آذربایجان داشته و این نشان از عالی بودن مردم آذربایجان است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.