کد خبر : 104265
تاریخ انتشار : جمعه 10 مارس 2017 - 12:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری این دست یادواره ها، کوچکترین و کم ترین ادای دین نسبت به ایثارگری و رشادت و ازخودگذشتگی های شهداست بسته هستند

برگزاری این دست یادواره ها، کوچکترین و کم ترین ادای دین نسبت به ایثارگری و رشادت و ازخودگذشتگی های شهداست

برگزاری این دست یادواره ها، کوچکترین و کم ترین ادای دین نسبت به ایثارگری و رشادت و ازخودگذشتگی های شهداست

مدیر کانون بسیج هنرمندان اهر از برگزاری نخستین یادواره ۱۴ شهید هنرمند و ۷ شهید ورزشکار شهرستان اهر خبر داد.

حمید جبار زاده مدیر کانون بسیج کانون بسیج هنرمندان شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: به‌پاس قدردانی و ادای دین به ساحت مقدس شهدا علی‌الخصوص مقام شامخ شهدای هنرمند و ورزشکار، یادواره شهدای هنرمند و ورزشکار شهرستان اهر روز شنبه مورخه ۲۱/۱۲/۹۵ ساعت ۱۰ صبح در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به جمله معروف امام راحل (ره) که فرمودند شهادت هنر مردان خداست، خاطرنشان کرد شهدا با ایثار و شهادت خود علاوه بر درس مردی و مردانگی، هنر را نیز معنایی دیگر بخشیدند و بی‌شک بزرگ‌ترین هنرمندان ما همین شهدا هستند چراکه والاترین هنر، هنر شهادت و ایثار است.

جبار زاده در ادامه افزود: برگزاری این دست یادواره‌ها، کوچک‌ترین و کم‌ترین ادای دین نسبت به ایثارگری و رشادت و ازخودگذشتگی‌های شهداست، چراکه آن‌ها در دفاع از خاک و ناموس و وطن تمام هستی خود را ایثار نموده‌اند، هرچند شهیدان پاداش اصلی خود را از خداوند دریافت می‌کنند ولی بنا برحقی که بر گردن ما دارند جامعه مدیون شهید است و باید با تمام وجود دین خود را در قبال شهید ایفا کنند.

مسئول بسیج هنرمندان تأکید کرد: یادواره شهدای هنرمند نباید به‌صورت کلیشه‌ای برگزار شود بلکه بایستی با بهره‌گیری از پتانسیل‌های هنری شهرستان، بتوانیم شهدای هنرمند را در قاب هنر معرفی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای تئاتر با موضوع شهدا، نمایش کلیپ، مداحی، نماهنگ، شعرخوانی، موسیقی حماسی و عاشورایی و سخنرانی ازجمله برنامه‌های این یادواره است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.