کد خبر : 104133
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 مارس 2017 - 15:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واردات بی رویه کالاهای خارجی را متوقف کنید/حرکت بازاریان تبریز نشانه غیرت ملی و دینی است بسته هستند

واردات بی رویه کالاهای خارجی را متوقف کنید/حرکت بازاریان تبریز نشانه غیرت ملی و دینی است

واردات بی رویه کالاهای خارجی را متوقف کنید/حرکت بازاریان تبریز نشانه غیرت ملی و دینی است

آیت الله مجتهد شبستری اظهار داشت: امروزصحبت از مصرف کننده است؛ پس واردات بی رویه کالای خارجی را متوقف کنید و کیفیت و استاندارد را بالا ببرید و در عین حال قیمت تمام شده ی کالای داخلی نباید از کالای خارجی بیشتر باشد و کیفیت و مرغوبیت کالا باید رعایت شود.

به گزارش اهروصال به نقل از تبریز بیدار ، آیت الله محسن مجتهد شبستری روز گذشته با حضور در مراسم تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان منتخب تاکید کرد: امروز معضل اساسی کشور اقتصاد است، تولید ملی رکن اصلی اقتصاد است و مصرف هم باید داخلی باشد.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: امروزصحبت از مصرف کننده است؛ پس واردات بی رویه کالای خارجی را متوقف کنید و کیفیت و استاندارد را بالا ببرید و در عین حال قیمت تمام شده ی کالای داخلی نباید از کالای خارجی بیشتر باشد و کیفیت و مرغوبیت کالا  باید رعایت شود.

وی در ادامه با اشاره به  وظیفه رسانه ها یادآور شد:  رسانه ها نیز وظیفه فرهنگ سازی را به عهده می گیرند و ما نیز در نماز جمعه ها و ایراد خطبه ها به ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی  تا آنجا که در توان داریم کمک می کنیم.

وی در ادامه افزود: روزی های حلال بخورید و پاک و طیب بپوشید و پولشویی نکنید و به فرموده های پیامبراکرم (ص) که از جمله رعایت پیمان ها و ترازوهای عدل است، عمل کنید؛ همچنین کم فروشی و بر خلاف مردم رفتار نکنید و به کالای مردم عیب نگذارید و مبادا جز مفسدین و رانت خواران اقتصادی باشید و گران فروشی هم نکنید.

آیت الله شبستری از ابتکار بعضی اصناف و کسبه در خصوص “فقط کالای ایرانی می فروشیم” چنین تجلیل کرد:این افتخاری است برای ما و من به این اصناف درود و رحمت می فرستم که البته ظاهرا به غیر از صنف کفش چرم تبریز اصناف دیگر هم این رویه را دارند در پیش می گیرند واین نشان غیرت ملی و دینی شما است.

وی در پایان اظهار داشت: مشتریان وقتی جنس داخلی را چه از نظر کیفیت و زیبایی و هم قیمت مرغوب و مناسب ببینند مطمئن باشید آن را به جنس خارجی ترجیح خواهند داد مبادا جنس بی کیفیت و بی استاندارد تولید کنید و نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازار خارجی مبادا برای یک سری منافع شخصی با آبروی ایران و ایرانی بازی کنید و آبروی ایران را ببرید؛ همه چیز را بر استاندارد و کیفیت مرغوب بنا کنید آنچنان که خداوند زمین و آسمان و موجودات عالم را بر اساس استاندارد و کیفیت و زیبایی بنا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.