کد خبر : 104083
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مارس 2017 - 14:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستگیری سارقی سابقه دار با ۱۲ فقره سرقت در اهر بسته هستند

دستگیری سارقی سابقه دار با ۱۲ فقره سرقت در اهر

دستگیری سارقی سابقه دار با ۱۲ فقره سرقت در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری یک نفر سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «یونس منفرد» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال؛ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر با انجام تحقیقات گسترده و بکار گیری شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی یک سارق شدند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعم از کیف‌قاپی، دخل‌زنی و سرقت از معابر در شهرستان اهر اعتراف کرد.

سرهنگ «منفرد» تصریح کرد: متهم که فردی معتاد و سابقه‌دار بوده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، با اشاره به‌پیش رو بودن تعطیلات نوروزی از شهروندان خواست: به هشدارهای نیروی انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه نمایند و هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.