کد خبر : 103741
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فوریه 2017 - 20:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ساختمان خانه احزاب را قالیباف داد اما همه از روحانی تشکر کردند/ آقای شریعتمداری برای تبلیغات به جمع احزاب آمده است بسته هستند

ساختمان خانه احزاب را قالیباف داد اما همه از روحانی تشکر کردند/ آقای شریعتمداری برای تبلیغات به جمع احزاب آمده است

ساختمان خانه احزاب را قالیباف داد اما همه از روحانی تشکر کردند/ آقای شریعتمداری برای تبلیغات به جمع احزاب آمده است

عضو شورای مرکزی حزب جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب گفت: شما برای تبلیغات در انتهای کار دولت به جمع احزاب آمدید.

به گزارش اهروصال خبرگزاری فارس، بهادر ولی‌زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسی عصر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران با محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ساختمان این تشکل صنفی اظهار داشت: روحانی آن‌قدر که از احزاب استفاده کرده، به آنان خدمت نکرده است.

وی افزود: امروز دولت یازدهم به انتهای کار خود نزدیک شده و آقای روحانی برای تبلیغات رئیس ستاد انتخاباتش یعنی آقای شریعتمداری را برای تبلیغات به جمع احزاب فرستاده است. آیا این بی‌احترامی به احزاب که برامده از دل مردم است، نیست.

ولی‌زاده تأکید کرد: اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به دلیل گرفته ساختمان مدام از آقای روحانی تشکر می‌کنند اما در حالی‌که این ساختمان را آقای قالیباف در اختیار آنها قرار داده است. اگر برای تشکر از روحانی به‌اندازه بند انگشت آقای قالیباف تشکر می‌کردیم، امروز کل این ساختمان را به شما تحویل داده بودند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.