کد خبر : 103701
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فوریه 2017 - 12:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رقابت خودروسازان فرانسوی و چینی برای تسلط بر بازار پرسود ایران بسته هستند

رقابت خودروسازان فرانسوی و چینی برای تسلط بر بازار پرسود ایران

رقابت خودروسازان فرانسوی و چینی برای تسلط بر بازار پرسود ایران

رئیس بخش خاورمیانه پژو اعلام کرد”«پژو نفوذ خود را در بازارهای ایران افزایش می‌دهد»، بلومبرگ تحلیل کرداین عجله برای عقب راندن رقبای خودروساز چینی و هموطنش یعنی رنو است که هیچکدام نمی‌خواهند از بازار پرسود ایران جا بمانند.

به گزارش اهروصال به نقل از بلومبرگ، یک مقام رسمی شرکت پژو  اعلام کرد: گروه صنعتی پژو در تلاش است تا میزان نفوذ خود را بهه بازارهای ایران افزایش دهد.

براساس گزارش بلومبرگ، جین کریستف کومارد مدیرعامل پژو در منطقه خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد این شرکت میزان صادرات پژو ۲۰۰۸ مدل کراس‌اور را افزایش می‌دهد و تولید خود را طی چند روز آینده آغاز خواهد کرد.

پیش از این گروه صنعتی پژو اعلام کرده بود این شرکت علاقمند به تولید در سطح گسترده خودروهای مورد علاقه مشتری‌ها در نیمه دوم ۲۰۱۷ است.

به هر حال تقاضا در بازار و نیز ترس از رقیب اصلی یعنی چین که در نظر دارد چندین نوع خودروی جدید را امسال صادر کند، باعث شده تا شرکت پژو تصمیم بگیرد جای پای خود را در ایران محکم‌تر و سهمش را در بازار ایران بیشتر کند، ضمن اینکه گروه تولیدکنندگان خودروی رنو که جزو خودروهای فرانسوی است و دوباره به ایران ورود پیدا کرده است، طی چند ماه آینده با معرفی چندین مدل خودرو، سعی دارد رشد بسیار بزرگی را در ایران داشته باشد.

کومارد همچنین اعلام کرد:« اکنون لحظه افزایش تولید است و نباید فرصت را از دست داد» و روشن است که در آینده تولید حتی برای شرکت‌های آمریکایی هم بسیار سخت خواهد شد.

اخیراً ترامپ به شرکت‌های خارجی اعلام کرد که درباره سرمایه‌گذاری در ایران محتاط‌تر باشند، حتی دولت آمریکا اخیراً ۱۲ شخص و شرکت را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد و نیز سفر شهروندان ۷ کشور از جمله ایران را به آمریکا ممنوع کرد، اگرچه این دستور بعداً توسط چندین قاضی معلق باقی ماند.

این مقام رسمی پیشتر اعلام کرده بود که به دلیل عدم همکاری بانک‌های بین‌المللی، بازار ایران بسیار پیچیده است، اما اکنون اینکه چگونه خواهد توانست موانع بانکی و مالی را بردارد، جزئیاتی ارائه نکرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.