کد خبر : 103597
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فوریه 2017 - 3:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عملکرد شورای چهارم در مقایسه با دوره های گذشته چشمگیر بوده است/عده ای قصد دارند فضا را علیه شورای دوره چهارم مسموم کنند بسته هستند

عملکرد شورای چهارم در مقایسه با دوره های گذشته چشمگیر بوده است/عده ای قصد دارند فضا را علیه شورای دوره چهارم مسموم کنند

عملکرد شورای چهارم در مقایسه با دوره های گذشته چشمگیر بوده است/عده ای قصد دارند فضا را علیه شورای دوره چهارم مسموم کنند

با نزدیک شدن انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی عده‌ای با غرض‌ورزی و کینه‌توزی و حاشیه‌سازی قصد دارند فضا را علیه شورای دوره چهارم مسموم کنند و با شایعه‌سازی و جوسازی عملکرد شورای دوره چهارم را بی‌ارزش جلوه دهند.

امیر نشاطی رئیس شورای شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال؛ اظهار داشت با نزدیک شدن انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی عده‌ای با غرض‌ورزی و کینه‌توزی و حاشیه‌سازی قصد دارند فضا را علیه شورای دوره چهارم مسموم کنند و با شایعه‌سازی و جوسازی عملکرد شورای دوره چهارم را بی‌ارزش جلوه دهند. معلوم است که این‌گونه حرکت‌ها هدفمندانه و طراحی‌شده صورت می‌گیرد، زیر سؤال بردن عملکرد شورا و شایعه‌پراکنی علیه آن‌ها چه سودی برای آن‌ها دارد؟

وی اظهار داشت: بنای این ماجرا از اول تشکیل دوره چهارم شورا طراحی‌شده و از ابتدا با سنگ‌اندازی‌های بی‌مورد قصد دارند عملکرد شورا را زیر سؤال ببرند و هیچ‌یک از اعضای شورا مصون از این ماجرا نیستند.

وی در توضیح تذکر دریافتی گفت: در مورد تذکر در مورد ۳ نفر از اعضای شورای شهر اهر انشا الله خود اعضا در مصاحبه‌های خودشان علت تذکر را مطرح خواهند نمود.

بنده نیز تذکری به علت گزارش‌های کذب در مورد جذب نیرو در شهرداری اهر دریافت کرده ام. نیروهای جذب‌شده در شهرداری اهر توسط هیچ‌یک از اعضای شورا صورت نگرفته و نیروها در قالب شرکتی و زیر نظر شرکت کار می‌کنند و حق‌وحقوق آن‌ها از طریق شرکت پرداخت می‌شود؛ کسی در شهرداری جذب و استخدام نگردیده است.

وی افزود: به‌جرئت می‌گویم عملکرد شورای دوره چهارم چه ازلحاظ زیباسازی و مسیر گشایی و آسفالت‌ریزی در مقایسه سال‌های گذشته چشمگیر بوده که انشا الله گزارش کامل از عملکرد ارائه خواهد شد.

رئیس شورای شهرستان اهر گفت: اگر منصفانه قضاوت کنیم کارنامه خوبی داریم اما عده‌ای مغرضانه با نزدیک شدن انتخابات شورای شهر به‌صورت هدفمند قصد دارند با تخریب و ایجاد شایعه جو شهر را علیه شورای شهر مسموم کنند.

امیر نشاطی گفت: در مورد تذکرات دریافتی نیز؛ این عادی است همان‌طور که در سطح کلان برای مدیران ارشد و حتی وزیران نیز تذکر داده می‌شود و این باعث نمی‌شود کل عملکرد چهارساله شورا زیر سؤال برود.

 

بار روانی اخراج ۹۵ نفر از شهرداری بیشتر از سایر هزینه های آن است

رئیس شورای شهرستان اهر گفت: اخراج ۹۵ نفر از نیروی شهرداری در این مقطع زمانی به نظر می‌رسد کاری کارشناسی نشده است که بار روانی آن بیشتر از سایر هزینه‌های آن است. این افراد به این امید تشکیل خانواده داده‌اند و نیاز به حمایت دارند. امیدوارم مسئولان رده‌بالا نیز با یاری و کمک اجازه ندهند این افراد اخراج گردند.

وی افزود از تمامی عزیزان که می‌خواهند جو شهر را با شایعه‌پراکنی مسموم کنند از خداوند متعال طلب عفو و بخشش می‌کنم.

وی بابیان اینکه با نزدیک شدن عید نوروز و حضور مهمانان نوروزی در شهر باید برنامه‌ریزی برای استقبال این عزیزان صورت گرفته و با نصب تابلوهای راهنمای گردشگری و زیباسازی در اولویت قرار گیرد.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: ساماندهی ترمینال و سرویس های بهداشتی یکی از ضروریات است که باید تا عید نوروز انجام شود.

در پایان آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری و طول عمر بابرکت برای ایشان و تشکر ویژه از  فرماندار ،دادستان و شهردار اهر که همه‌جانبه از منافع شهر دفاع کرده‌اند را دارم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.