کد خبر : 102821
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 ژانویه 2017 - 15:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است بسته هستند

مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: همه ما وظیفه‌داریم به نحو شایسته با بزرگداشت این روزهای خاطره‌انگیز انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای ارزشمند آن را که مهم‌ترین ثمره‌اش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود برای نسل جوان تبیین نمائیم.

به گزارش اهروصال، نادر اسدی در جمع اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، اظهار داشت: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد عزت، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران برای دنیا بیشتر نمایان می‌شود.

اسدی، گفت: همه ما وظیفه‌داریم به نحو شایسته با بزرگداشت این روزهای خاطره‌انگیز انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای ارزشمند آن را که مهم‌ترین ثمره‌اش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود برای نسل جوان تبیین نمائیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با گرامیداشت یاد و نام بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی افزود: شورای فرهنگی دانشگاه تلاش کند با برگزاری نشست‌های مختلف نسل جدید انقلاب اسلامی را با اهداف و آرمان‌های امام راحل و نقش آن حضرت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین نمایند.

رئیس شورای فرهنگی واحد اهر، دانشگاه آزاد اسلامی را دستاورد و مولود مبارک انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و مسئولیت این دانشگاه را در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه مبارک فجر مهم ارزیابی کرد و خواستار حضور تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان در برنامه‌های مختلف دهه فجر بخصوص راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.