کد خبر : 102626
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 ژانویه 2017 - 19:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای در دهه فجر امسال ۳۳ نوعروس نیازمند صاحب جهیزیه می شوند بسته هستند

در دهه فجر امسال ۳۳ نوعروس نیازمند صاحب جهیزیه می شوند

در دهه فجر امسال ۳۳ نوعروس نیازمند صاحب جهیزیه می شوند

اهروصال: مدیر کمیته امداد اهر گفت: کمیته امداد شهرستان ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت کرد.

ارسلان طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح می‌شود، اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مددجویی یا خریداری و یا احداث‌شده که برای این واحدهای مسکونی بیش از ۴۵۵ میلیون تومان اعتبار صرف کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه کمیته امداد شهرستان اهر از تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سهم ویژه‌ای در اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان دارد، افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان در سال اقتصاد مقاومتی در طول دهه فجر تاکنون برای ۴۰ طرح بیش از ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره از سوی کمیته امداد پرداخت‌ خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر از برگزاری دوره‌های آموزشی برای جوانان در حال ازدواج در این شهرستان خبر داد و گفت: در این دوره‌ها ۴۰۰ نفر از آقایان و بانوان حضور یافته‌اند و هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی، آموزش همسرداری، فرزند داری و مسائل خانواده بوده است.

طهماسبی با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد شهرستان اهر در دهه فجر است، ادامه داد: علاوه بر این برنامه فرهنگی ورزشی، جشن انقلاب نیز با حضور ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به مناسبت دهه فجر در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات و مسائل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهر از دیگر مهم‌ترین اولویت‌هاست، اظهار کرد: برای دیدار با خانواده‌های زیرپوشش و خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم چراکه رسیدگی به مشکلات این خانواده‌ها از وظایف خطیر مسئولان محسوب می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر به مناسبت دهه فجر ۳۳ فقره جهیزیه به ارزش ۹۴ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند تحویل داده می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در راستای رفع مشکلات مالی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۳۰ فقره وام کارگشایی به ارزش ۴۵ میلیون تومان به مددجویان این نهاد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.