کد خبر : 102481
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 ژانویه 2017 - 8:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲ تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی معدوم‌سازی شد/ پلمپ دو واحد مرغ‌فروشی و قصابی متخلف در اهر بسته هستند

۲ تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی معدوم‌سازی شد/ پلمپ دو واحد مرغ‌فروشی و قصابی متخلف در اهر

۲ تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی معدوم‌سازی شد/ پلمپ دو واحد مرغ‌فروشی و قصابی متخلف در اهر

اهروصال: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهر از ضبط و معدوم‌سازی ۲۰۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان خبر داد، گفت: دو واحد مرغ فروشی و قصابی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی و کشتار قاچاق پلمپ شدند.

به گزارش اهروصال، مهدی احمدی‌منش سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در طی سه‌ماهه سوم سال ۱۳۹۵ مقدار تقریبی ۲۰۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی همچون مرغ و آلایش فاسد و تاریخ منقضی و نیز ماهی و گوشت قرمز فاسد و غیربهداشتی ضبط و با دستور مقام قضائی این شهرستان معدوم شده است.

پلمپ دو واحد مرغ‌فروشی و قصابی متخلف در اهر

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهر اضافه کرد: در همین راستا دو واحد مرغ فروشی و قصابی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی و کشتار قاچاق پلمپ و پرونده خاطیان به دادستانی شهرستان اهر ارجاع داده‌شده است.

وی در ادامه بابیان اینکه شهروندان عزیز یار و بازوی کمکی تمام ادارات در تحقق وظایف سازمانی می‌باشند از مردم خواست هرگونه تخلف بهداشتی را سریعاً از طریق شماره تلفن‌های ۴۴۲۲۴۰۷۸ و ۱۵۱۲ جهت رسیدگی به اداره دامپزشکی شهرستان اهر اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.