کد خبر : 102475
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 ژانویه 2017 - 16:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمایشگاه “روی خط زندگی” در تبریز برگزار می‌شود بسته هستند

نمایشگاه “روی خط زندگی” در تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه “روی خط زندگی” در تبریز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهرداری تبریز گفت: نمایشگاه “روی خط زندگی” با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود که این نمایشگاه برای ۲۰۰ هزار شهروند تبریزی هدف‌گذاری شده است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، حجت الاسلام احمد حمیدی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان شرقی که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز اظهار داشت: رویکرد شهرداری تبریز در برگزاری مراسمات دهه فجر، احیای گفتمان انقلاب برای دانش آموزان، دانشجویان و مساجد است.

وی افزود: در این مورد شهرداری تبریز اقدام به برگزاری دوره آموزشی به ۴۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه کرده که امیدواریم واقعیت‌ها و دستاوردهای دیروز، امروز و فردای انقلاب اسلامی به نسل جدید انتقال یابد.

معاون فرهنگی شهرداری تبریز با بیان رویکرد جشن محوری در شهرداری تبریز اظهار داشت: بیش از ۹۰ جشن با رعایت اصول و ضوابط در تابستان امسال برای نسل جوان برگزار شده و در دهه فجر نیز ۶۰ جشن، در این رابطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نصب دیوار انقلاب در هر محله تبریز اظهار داشت: همچنین نمایشگاه “روی خط زندگی” با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود که این نمایشگاه برای ۲۰۰ هزار شهروند تبریزی هدف‌گذاری شده است.

حمیدی در ادامه با اشاره به برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه با روش‌های بی نظیر در راستای تاثیرات خانواده، نقش زن در اجتماع و موضوعات مختلف از روز جمعه ۱۵ بهمن ماه امسال تا پایان دهه فجر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروز کلانشهر تبریز جزو معدود کلانشهرهای جهان است که معتاد متجاهر و سایر آسیب‌های اجتماعی در آن به صورت محدود دیده می‌شود که این از آثار انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.