کد خبر : 101685
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 ژانویه 2017 - 14:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مجالس ترحیم شهرستان اهر نیاز به ساماندهی دارد/ ترویج ورزش‌های همگانی در جامعه ضروری است بسته هستند

مجالس ترحیم شهرستان اهر نیاز به ساماندهی دارد/ ترویج ورزش‌های همگانی در جامعه ضروری است

مجالس ترحیم شهرستان اهر نیاز به ساماندهی دارد/ ترویج ورزش‌های همگانی در جامعه ضروری است

اهروصال: امام جمعه اهر بابیان اینکه مجالس ترحیم شهرستان نیاز به ساماندهی دارد، گفت: برگزاری مجلس ترحیم چندین نفر کاهش هزینه‌ها را در پی دارد و می‌توان هزینه‌های اضافی برای رفع کمبودهای شهر اهر و مشکلات مردم صرف کنند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر که در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان اهر برگزار شد، اظهار داشت: ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضایعه اسلامی و ملی در کشور بود و مسئولین بایستی از خادمان نظام جمهوری اسلامی از جمله یار دیرین امام، انقلاب و رهبری خلائی در کشور به وجود آورد که جامعه باید آن را ترمیم کند.

وی با اشاره به اینکه ترویج ورزش‌های همگانی در جامعه ضرورت دارد، افزود: افرادی که تحرک دارند هیچ‌گاه مبتلابه بیماری نمی‌شوند و ورزش نمونه‌ای از روش‌هایی است که انسان را از بیماری رهایی می‌دهد.

امام جمعه اهر ارائه آموزش در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش، نشاط و سلامتی را از مهم‌ترین مسائل جامعه برشمرد و گفت: زندگی مردم در حالی سپری می‌شود که تحرک جسمانی آن‌ها کمتر شده و لازمه حفظ سلامتی، توجه به ورزش و نشاط است.

حضور مردم اهر در ورزش‌های همگانی همت مسئولان ذی‌ربط است

آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان این‌که حضور مردم اهر در ورزش‌های همگانی نیازمند فرهنگ‌سازی و همت مسئولان ذی‌ربط است، ادامه داد: قهرمان‌پروری از جمله خواسته‌های مقام معظم رهبری بوده که باید به این موضوع بیش از پیش توجه داشته باشیم و اگر از قهرمانان ورزشکار حمایت‌های لازم انجام شود قطعاً پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی و قاره‌ای برافراشته خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با تأکید بر اینکه توجه به مقوله ورزش بایستی از ادارات شروع و در جامعه ترویج شود، افزود: ورزش‌های همگانی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه بلکه در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر زیادی می‌گذارد.

وی به ساماندهی مجالس ترحیم و جلوگیری از هرگونه ریخت‌وپاش نیز اشاره کرد و گفت: برخی از تشریفات در مجالس ترحیم اموات که جدیداً رایج شده باید از آن‌ها جلوگیری شود به‌طوری‌که همین بنرها غیر هزینه اضافی معنی دیگری ندارد.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه مردم برای کاهش هزینه‌ها مجالس ترحیم را به‌صورت یکجا برگزار کنند، اظهار کرد: برگزاری مجلس ترحیم چندین نفر کاهش هزینه‌ها را در پی دارد و می‌توان هزینه‌های اضافی برای رفع کمبودهای شهر اهر و مشکلات مردم صرف کنند، درحالی‌که مردم برای حضور در مجالس ترحیم متحمل مشکلات زیادی می‌شوند و گاهاً برای پارک خودروها محلی پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.