کد خبر : 101478
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 ژانویه 2017 - 12:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی باشگاه‌های اهر در دهه فجر بسته هستند

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی باشگاه‌های اهر در دهه فجر

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی باشگاه‌های اهر در دهه فجر

اهروصال: رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان اهر گفت: به مناسبت دهه فجر یک دوره مسابقات پرس سینه انتخابی باشگاه‌های اهر برگزار خواهد شد.

ابوالفضل ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان اهر به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات پرس سینه انتخابی باشگاه‌های اهر برگزار کند.

وی بابیان اینکه این مسابقات در روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد گفت: این دوره از مسابقات پرس سینه انتخابی باشگاه‌های اهر در رده‌های سنی جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن باید تا روز ۳۰ ام دی‌ماه آمادگی خود را برای حضور در آن اعلام کنند.

ابراهیم پور افزود: این دوره از مسابقات در اوزان، ۵۹، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و +۱۲۰ و وزن‌کشی آن‌هم در روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح در سالن ۲۲ بهمن اداره آموزش‌وپرورش خواهد بود.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان اهر با ذکر اینکه داشتن بیمه ورزشی برای حضور در این دوره از مسابقات الزامی است عنوان کرد: ارفاق وزن ۲ کیلوگرم، ورودی ۱۰۰ هزار ریالی، برگزاری مسابقات بلافاصله پس از وزن‌کشی از شرایط مسابقه بوده و در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.