کد خبر : 101467
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 ژانویه 2017 - 17:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از همشهریان عزیز خواهشمندیم برای ویزیت رایگان اولیه به مراکز بهداشتی مراجعه کنند بسته هستند

از همشهریان عزیز خواهشمندیم برای ویزیت رایگان اولیه به مراکز بهداشتی مراجعه کنند

از همشهریان عزیز خواهشمندیم برای ویزیت رایگان اولیه به مراکز بهداشتی مراجعه کنند

اهروصال: مدیرعامل شرکت بردیا طب آذر گفت: وظیفه هر یک از پزشکان و کارشناسان بررسی وثبت وضعیت جسمانی مردم و کنترل آن می باشد.

طیبه نعمتی در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اجرای طرح نظام سلامت اقدام به واگذاری تعدادی از مراکز بهداشت به بخش خصوصی تحت نظارت شبکه های بهداشت نموده است.این طرح در سه استان کشور اجرا می گردد که استان آذربایجان شرقی نیز یکی از این استان‌ها است.
وی افزود: در همین راستا در شهر اهر هم ۵ مرکز بهداشت به شرکت “بردیا طب آذر” واگذارشده تا ضمن ثبت مشخصات مردم هر منطقه در سامانه سیب وزارت بهداشت، آن‌ها را در مرتبه اول ویزیت رایگان کرده و شناسنامه سلامت هر نفر را ثبت کند.
مدیرعامل شرکت بردیا طب آذر مراکز تحت پوشش این شرکت را به شرح ذیل معرفی نمود:
مرکز شماره ۱ (چهارراه سینما، ساختمان قدیم کمیته امداد ۴۴۲۲۴۶۵۲)، مرکز شماره۲ (انصار جنب مخابرات دکتر حسابی)، مرکز شماره ۳ (دانشسرا پایین‌تر از حوزه تجمیعی)، مرکز شماره ۶ (خیابان امام خمینی بالاتر از تالار زیتون روبروی آذرفرش ۴۴۳۳۸۶۵۱) و مرکز شماره ۸ (شله بران ۴۴۳۳۹۳۳۶) آماده ارایه خدمات به مردم عزیز شهر اهر می باشد.
مدیر عامل شرکت بردیا طب آذر افزود : این شرکت کار خود را از مرداد ماه سالجاری آغاز نموده و جمعیتی را که باید تحت پوشش قرار دهد ۶۹ هزار نفر عنوان کرد و گفت: مردم عزیز شهر اهر به هر یک از ۵ مرکز یادشده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه سیب و استفاده از خدمات آن‌که در مرتبه اول به‌صورت رایگان است اقدام کنند
وی برنامه های دیگر این مراکز را اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت دهان و دندان دانش آموزان وارنیش تراپی یکی از مهم ترین مواردی است که توسط کارشناسان ما در مدارس اجرا گردیده است.
مدیرعامل شرکت بردیا طب آذر با ذکر اینکه برای راحتی مردم صحبت‌های مقدماتی با پزشکان متخصص شهرستان نیز برای حضور در مراکز بهداشتی انجام‌شده گفت: جهت رفاه حال مردم و برای تسهیل در امر مراجعه مردم به مراکز بهداشت تلاش داریم که ساعات کاری مراکز را نیز افزایش دهیم و در شیفت های عصر نیز به مردم عزیز شهرستان ارایه خدمت نماییم.
در هفته های آتی جهت رفاه حال مردم در مراکز تحت پوشش این شرکت بخش تزریقات و پانسمان راه اندازی خواهد شد و درضمن درصدد هستیم که در این مراکز داروخانه نیز راه اندازی کنیم و در این زمینه اقداماتی نیز انجام گرفته است.
وی هدف نهایی از اجرای این طرح از سوی وزارت بهداشت را بالابردن سطح سلامت جامعه عنوان کرد و عنوان داشت: تمامی فعالیت‌های مراکز بهداشت توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و استان و درنهایت وزارت بهداشت کنترل و رصد می‌شود.وی افزود اطلاعات اخذشده توسط این مراکز کمک شایانی به بالابردن سطح سلامت جامعه می‌کند و تاکنون نیز نتایج خوبی داشته است.
درپایان از زحمات و پشتیبانی های فراوان جناب آقای دکتر نیرپور و پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر کمال تشکر و سپاس را داریم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.