کد خبر : 101406
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژانویه 2017 - 22:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یکی از عوامل افتادن در دام گناهان و ارتکاب جرائم، دوری از ارزش‌های معنوی و الهی است بسته هستند

یکی از عوامل افتادن در دام گناهان و ارتکاب جرائم، دوری از ارزش‌های معنوی و الهی است

یکی از عوامل افتادن در دام گناهان و ارتکاب جرائم، دوری از ارزش‌های معنوی و الهی است

اهروصال: رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: دستگاه قضایی برای تأمین امنیت مردم زحمت می‌کشد تا جوانان و بقیه اقشار به گناه نیفتند همین امر تلاشی شبانه‌روزی می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر در سخنرانی خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مقام معظم رهبری و دوستداران انقلاب اسلامی ایران تسلیت گفت.

وی به عوامل عاقبت‌به‌خیری پرداخت و گفت: عواملی که باعث می‌شود انسان در حال فوت، در دین اسلام و عاقبت‌به‌خیر باشد متعدد است اتصال به فیض الهی یکی از این راههاست یعنی یک زندگی سرشار از معنویت که تواما باارزش‌های الهی دینی باشد تا درنهایت بتواند رضایت الهی را به دست آورد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا و تلاش مسئولان زی ربط دانست و گفت: دستگاه قضایی برای تأمین امنیت مردم زحمت می‌کشد تا جوانان و بقیه اقشار به گناه نیفتند همین امر تلاشی شبانه‌روزی می‌طلبد.

این مقام قضایی در پایان با ذکر اینکه به‌تازگی محموله بزرگی از مواد مخدر نیز کشف‌شده است عنوان کرد: دستگاه قضایی با تمام قدرت در مقابل افرادی که مبادرت به قاچاق مواد مخدر و الکل می‌کنند ایستاده و به جد با آن‌ها مقابله و برخورد خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.