کد خبر : 1014
تاریخ انتشار : شنبه 10 ژانویه 2015 - 20:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشن تولد نوزاد میانه ای در برف ۵۰ سانتی+ تصاویر بسته هستند

جشن تولد نوزاد میانه ای در برف ۵۰ سانتی+ تصاویر

جشن تولد نوزاد میانه ای در برف ۵۰ سانتی+ تصاویر

به گزارش اهروصال به نقل از  میانا، نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه برابر اعلام مدیریت بحران و ۱۱۵ شهرستان میانه در جریان وضعیت نامساعد مادر بارداری در روستای توین از توابع شهرستان میانه قرار گرفتند. احمد فرمانی مسئول تیم اعزامی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه در تشریح عملیات گفت: روستای توین در ۱۰۰ کیلومتری میانه

به گزارش اهروصال به نقل از  میانا، نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه برابر اعلام مدیریت بحران و ۱۱۵ شهرستان میانه در جریان وضعیت نامساعد مادر بارداری در روستای توین از توابع شهرستان میانه قرار گرفتند.

احمد فرمانی مسئول تیم اعزامی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه در تشریح عملیات گفت: روستای توین در ۱۰۰ کیلومتری میانه قرار گرفته و به علت کولاک شدید و بسته شدن راه روستا مادر باردار در روستا مانده و احتمال تهدید خطری جدی برای مادر متصور بود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه‌های قبلی در انتقال مادران باردار، با هماهنگی ۱۱۵ قرار شد نسبت به برداشتن مامای اورژانس در بین راه از روستای ملک اقدام کنیم.

فرمانی افزود: به علت دریافت گزارش لحظه به لحظه مبنی بر وضعیت وخیم این مادر با وجود کولاک شدید و وضعیت بد جاده که در بعضی از جاها ارتفاع برف به بیش از ۵۰ سانتی متر می‌رسید نجاتگران پایگاه عجمی جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه به راه خویش ادامه دادیم که بعد از سه ساعت به محل روستای توین رسیدیم.

مسئول تیم اعزامی از جمعیت هلال احمر شهرستان میانه گفت: در ورودی روستا اهالی که منتظرمان بودند با دیدن ما بسیار خوشحال شدند و توقع نداشتند که در این راه بندان به آنجا برسیم.

وی ادامه داد: نجاتگران بلافاصله مادر را به همراه ماما سوار آمبولانس کرده و روستا را به طرف شهر میانه ترک کردیم.

فرمانی گفت: در بین راه و در حوالی شهر «ترک» با کمک ماما نوزاد عجول صحیح و سالم در داخل آمبولانس هلال‌احمر به دنیا آمد و به منظور مراقبت‌های بعدی، مادر و نوزاد به بیمارستان خاتم‌الانبیای شهر میانه انتقال داده شدند.

در این عملیات امدادی ۵ نفر از نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه به همراه یک نفر مامای اورژانس شرکت داشتند که عوامل راه و شهرسازی شهر ترک نیز در گشایش مسیر اکیپ را همراهی می‌کردند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.