کد خبر : 101271
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 ژانویه 2017 - 17:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پنج‌شنبه در اهر برگزار می‌شود بسته هستند

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پنج‌شنبه در اهر برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پنج‌شنبه در اهر برگزار می‌شود

اهروصال: امام جمعه و فرماندار شهرستان اهر به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مشترکاً مراسم بزرگداشت برگزار می‌کنند.

سید محمد عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اهروصال، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، با تاکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی کم‌نظیر هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در بعد از آن بود اظهارداشت: با نقش ممتازی که در فراز و نشیب‌های انقلاب و جمهوری اسلامی داشت در جهت ایجاد وحدت بین اقشار مختلف مردم بود تا مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری دست برندارند.

وی افزود: وی همواره فردی حماسه‌ساز در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و حفظ آرمان‌های امام راحل (ره)بود و در این راه تلاش وافری داشت، همه جهانیان به هوش و ذکاوت این انسان بزرگ اذعان داشتند.

عابدی ادامه داد: وی در کنار رهبری برای خنثی‌سازی همه توطئه‌هایی که نظام‌های سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌چیدند تلاش می‌کرد.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از پایه‌های اصلی خود را از دست داد ابراز داشت: ضایعه‌ای بزرگ برای نظام اتفاق افتاده همان‌طوری که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر چنین کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سراغ ندارم.

عابدی بابیان اینکه با توجه به وجود مقام معظم رهبری و منویات معظم له انشا الله کشتی جمهوری اسلامی ایران با سلامت و صلابت طی طریق خواهد کرد گفت: ان‌شاالله انقلاب اسلامی با مدیریت مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری تا سپردن این امانت به دست صاحب اصلی اش طی طریق خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم که خداوند متعال روح این مرد بزرگ را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد و به همه مردم بزرگ و حماسه‌ساز انقلاب اسلامی صبری جزیل عنایت فرماید.

به گزارش اهروصال، مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی روز پنج‌شنبه هم‌زمان با سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرستان اهر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.