کد خبر : 101224
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 ژانویه 2017 - 9:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت نصب دوربین و سامانه های حفاظتی دراماکن تجاری بسته هستند

ضرورت نصب دوربین و سامانه های حفاظتی دراماکن تجاری

ضرورت نصب دوربین و سامانه های حفاظتی دراماکن تجاری

اهروصال: رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: یکی از اولویت های دادگستری جلوگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان است که در این زمینه خود مردم نیز باید مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، حجت الاسلام محمدعلی نظری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان اهر، ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی  با تاکید بر اهمیت امر پیشگیری، اظهار داشت: اماکن تجاری باید با استفاده از تکنولوژی های روز بویژه نصب سامانه های تصویری محافظت و ایمن گردند، چرا که سارقین هم انگیزه جرم و هم ابزار جرم را دارند و ما با نصب دوربین و اقدامات حفاظتی٬ انگیزه و ابزار جرم سارق را ناکارآمد می کنیم .

وی افزود: رؤسای اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف باید در این راستا قدم عملی برداشته و با هماهنگی دادگستری و ادارات ذی ربط و نیروی انتظامی و اماکن نسبت به فرایند نصب سامانه های تصویری اقدام کنند تا شاهد جامعه ای امن برای مردم و اصناف و منطقه ای نا امن برای سارقین باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان اهر افزود: یکی از اولویت های دادگستری جلوگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان است که در این زمینه خود مردم نیز باید مشارکت داشته باشند.

نظری همچنین خواستار الزام متقاضیان اخذ پروانه اشتغال برای نصب دوربین های مداربسته در محل های فعالیت در هنگام صدور پروانه شد.

وی در پایان گفت: هیچ افزایشی در جرایم سرقت در شهرستان اهر در ۹ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.