کد خبر : 1011
تاریخ انتشار : شنبه 10 ژانویه 2015 - 20:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هدف تشیع لندنی ایجاد نفاق بین مسلمانان/رقصیدن در عزای امام حسین(ع)!/چرا ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی هورا می‌کشد؟! بسته هستند

هدف تشیع لندنی ایجاد نفاق بین مسلمانان/رقصیدن در عزای امام حسین(ع)!/چرا ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی هورا می‌کشد؟!

هدف تشیع لندنی ایجاد نفاق بین مسلمانان/رقصیدن در عزای امام حسین(ع)!/چرا ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی هورا می‌کشد؟!

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، حسن خردمندی، مسئول سیاسی سپاه عاشورا در همایش روشنگری و بصیرت افزایی " اسلام آمریکایی، تشیع لندنی"، با بیان اینکه نفاق به مراتب سخت‌تر از مبارزه با شرک و بت پرستی است، اظهار کرد: در نفاق هردو طرف ادعای اسلام دارند و در اینجا تنها انسان بابصیرت است

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، حسن خردمندی، مسئول سیاسی سپاه عاشورا در همایش روشنگری و بصیرت افزایی " اسلام آمریکایی، تشیع لندنی"، با بیان اینکه نفاق به مراتب سخت‌تر از مبارزه با شرک و بت پرستی است، اظهار کرد: در نفاق هردو طرف ادعای اسلام دارند و در اینجا تنها انسان بابصیرت است که می‌تواند حق را از باطل تشخیص دهد.
 
زمانی که در یک مسجد دو نماز جماعت داریم!

وی ادامه داد: امروزه نمونه‌ی اصلی جریان نفاق در سوریه و عراق به راه افتاده است که متولیان اصلی آن استعمار پیر انگلیس و صهیونیسم می‌باشد که گروهک تکفیری داعش را با هدف جنگ مذاهب راه انداختنه‌اند.
 
وی افزود: در شهر مشهد به مناسبت هفته‌ی وحدت همایشی برگزار می‌شود ولی وقت نماز که فرا می‌رسد در یک مسجد دو نفر نماز جماعت شده و در دو صف مختلف نماز می‌خوانند که این صحنه‌ای تاسف برانگیز است چراکه تفرقه از عدم وحدت حاصل می‌شود و تنها کسی که از آن بهره می‌برد صهیونیسم است.
 
۱۷شبکه ماهواره‌ای تشیع لندنی را تبلیغ می‌کنند

خردمندی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی باید بخشی از زمان خود را به مباحث سیاسی اختصاص دهند، بیان داشت: اگر در هیئتی دین از سیاست جدا باشد سکولاریسم و اسلام آمریکایی پیش می‌آید که پیامد آن عدم حضور روحانیون اصیل در چنین هیئت‌هایی است.
 
وی اضافه کرد: امروز تشیع لندنی میان هیئت‌ها برای خود جا باز کرده است و ۱۷ شبکه‌ی ماهواره‌ای اسلام آمریکایی و تشیع لندنی را تبلیغ می‌کنند و این تهدیدی برای بشریت و اسلام ناب محمدی است.
 
کسانی که لباس قرمز می‌پوشند و به اهل سنت اهانت می‌کنند!

وی خاطرنشان کرد: در شهر قم به اسم عید الزهرا حامیان شیعه لندنی لباس قرمز می‌پوشند و اهل سنت را مورد لعن و نفرین قرار می‌دهند!آیا این کار صحیحی است؟! اگر این جریانات را سنی‌ها ببینند خون شیعه را خواهند ریخت!سنی‌ها همان‌هایی هستند که در سوریه از حرم حضرت زینب در برابر وهابیون تکفیری محافظت می‌کنند.
 
سید صادق شیرازی بازیچه‌ی انگلیس شده است

مسئول سیاسی سپاه عاشورا با اشاره به نقش سید صادق شیرازی در بروز تشیع لندنی، بیان داشت: چرا ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی هورا می‌کشد؟! آیا ملکه انگلیس شیعه شده یا شیرازی بازیچه‌ی آنان شده است؟!قطعا ملکه انگلیس شیعه نشده است. سید صادق شیرازی امروز خود را مرجع دینی می‌داند و در عراق نیز طرفداران خود را دارد و منتظر است اتفاقی برای آیت‌الله سیستانی بیفتد تا خود را ولی بخواند.
 
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام هر زمان قدرت مرجعیت را دیده‌اند به تکاپو اقتاده و دست به بدل سازی و تولید عرفان‌های نو ظهور زده‌اند که امروز ۲۵۰۰ عنوان عرفان نوظهور لندنی در دین وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه  3 اصل توحید، نبوت و معاد بدون هیچ اختلافی در بین شیعه و سنی مشترک است، ابراز کرد: وحدت اسلامی به معنای یکی شدن نیست بلکه به معنای تکیه کردن شیعه و سنی بر اصول با حفظ اعتقادات می‌باشد.
 
پخش کفن و قمه توسط سفیر انگلیسی در بغداد!

این فعال بسیجی با اشاره به پخش کفن و قمه در بغداد توسط سفیر انگلیس، اذعان کرد: آنان از یک طرف مسلمانان را ترغیب به قمه زنی می‌کنند و از طرفی دیگر صحنه‌های قمه زنی را در رسانه‌ها پخش می‌کنند و مسلمانان شیعه را افرادی وحشی و خونخوار توصیف می‌کنند و این یعنی اسلام هراسی.
 
وی ادامه داد: خروجی اسلام آمریکایی داعش است که مسلمانان شیعه و سنی را ذبح می‌کند، و همین داعش خطری برای کل بشریت است که تشکیل‌ دهندگان آن همان حامیان ائتلاف ضد داعش هستند.
 
تشیع لندنی به دنبال جایگزین کردن اسلام عربی به جای اسلام ایرانی است

وی با اعلام اینکه تشیع لندنی در صدد اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است، عنوان کرد: تاکید بر اسلام عربی به جای اسلام ایرانی، ترویج ملی گرایی، احیای شعایر غلط فرهنگ عاشورا مثل قمه‌زنی و راه رفتن بر روی آتش از اهداف تشیع لندنی است.
 
خردمندی با تاکید بر اینکه تشیع لندنی حامی اصلی صهیونیسم و دشمن اسلام است، تصریح کرد: آیا آن ۱۷ شبکه‌ی ماهواره‌ای که تشیع لندنی را تبلیغ می‌کند در برابر جنایات داعش، رژیم منحوس صیونیستی و وهابیت حرفی زده است؟! این امر نشانه‌ی یک هجمه آمریکایی به شیعه اصیل ایرانی است.
 
تشیع لندنی با فتنه ۸۸ در ارتباط بود/رقصیدن در عزای امام حسین(ع)!

وی با بیان اینکه تشیع لندنی با عوامل فتنه در ارتباط است، اظهار کرد: در عاشورای ۸۸ قرآن و مسجد را آتش زدند و با کمال شرمساری به امام حسین(ع) توهین کردند اما در مقابل این جریان شیعه لندنی که خود را عاشق امام حسین می‌داند از این حرمت شکنان حمایت کرد و این یعنی آلوده بودن تشیع لندنی.
 
وی افزود: اروپا با وجود داشتن مشکلات مالی متعدد حاظر است از مردم و نهادهای دولتی حمایت مالی نکند ولی حاظر نیست دست از اختصاص اعتبار برای تبلیغ شیعه‌ی لندنی بردارد!
 
این فعال سیاسی در پایان گفت: حامیان شیعه لندنی همان کسانی هستند که در ایام محرم در هیئات مذهبی با آهنگ‌های شاد می‌رقصیدند و خود را رقاص حسین معرفی می‌کردند.
 
گفتنی است سخنران اصلی این مراسم یعنی احمدرضا بیضایی، کارشناس مسائل بین الملل و استاد دانشگاه (بردار شهید مدافع حرم، محمود رضا بیضایی) در این مراسم حضور نیافته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.