کد خبر : 101033
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 ژانویه 2017 - 22:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حجت‌الاسلام حسین ستاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اهر می‌شود بسته هستند

حجت‌الاسلام حسین ستاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اهر می‌شود

حجت‌الاسلام حسین ستاری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اهر می‌شود

اهروصال: یک منبع‌آگاه از انتخاب حجت‌الاسلام حسین ستاری به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر خبر داد.

یک منبع‌آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به تغییر و تحول در مدیریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر، اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسین ستاری طی حکمی از سوی سید شهاب‌الدین مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر منصوب می‌شود.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام حسین ستاری رئیس فعلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلیبر بوده که در این سمت ۴ سال سابقه را دارا است.

این منبع‌آگاه اضافه کرد: بر اساس آخرین اخبار موثق همت زاده یکی از روحانیون مستقر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلیبر به‌عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه رئیس فعلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر در چه سمتی فعالیت خواهد کرد؟ گفت: در حال حاضر بنا به تصمیم مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، وی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان مشغول به کار خواهد شد.

به گفته این منبع‌آگاه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با حضور سید شهاب‌الدین مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان در بیت امام جمعه اهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی حقی امین پیش از این در اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از سوی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به سمت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر منصوب‌شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.