کد خبر : 100919
تاریخ انتشار : جمعه 6 ژانویه 2017 - 21:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعزام ۸۰ زائر اهری در قالب طرح “مهر درخشان رضوی” به مشهد مقدس بسته هستند

اعزام ۸۰ زائر اهری در قالب طرح “مهر درخشان رضوی” به مشهد مقدس

اعزام ۸۰ زائر اهری در قالب طرح “مهر درخشان رضوی” به مشهد مقدس

اهروصال: به همت سپاه ناحیه اهر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، مددجویان کمیته امداد و بسیجیان پایگاههای مقاومت روستایی، در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی فرمانده سپاه ناحیه اهر در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: طی این برنامه ۸۰ نفر از افرادی که هنوز به مشهد مقدس مشرف نشده اند از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و پایگاههای مقاومت روستایی، تحت عنوان زائر بار اولی در قالب طرح مهر درخشان رضوی در یک سفر ۶ روزه به حرم امام رضا علیه السلام اعزام شدند.

ارسلان طهماسبی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر نیز در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار اهروصال گفت: طی این طرح که به همت سپاه ناحیه اهر و کمیته امداد امام خمینی (ره)انجام شد، زائرین بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به دلیل ضعف توان مالی برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم رفتند.

گفتنی است که آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک این عزیزان را متقبل می‌شود و این عزیزان در دوره اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج (ع)هستند و حمل و نقل، انتقال و ساماندهی با سپاه ناحیه اهراست.

این اعزام راس ساعت ۱۴ ظهر با حضور زائرین و مسئولین شهرستان اهر صورت گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.