کد خبر : 100771
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 ژانویه 2017 - 8:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طوفان مس ورزقان برابر شهرداری ساوه/ نارنجی پوشان در تعقیب صدرنشین بسته هستند

طوفان مس ورزقان برابر شهرداری ساوه/ نارنجی پوشان در تعقیب صدرنشین

طوفان مس ورزقان برابر شهرداری ساوه/ نارنجی پوشان در تعقیب صدرنشین

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با غوغا برابر میهمانش شهرداری ساوه این تیم را با شکست سنگین بدرقه کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از آوای ورزقان، تیم های فوتسال مس سونگون ورزقان و شهرداری ساوه راس ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با غوغای مسی ها در خانه و برتری ۵ بر ۱ برابر شهرداری ساوه به پایان رسید.

مسی ها که با تساوی هفته گذشته خود مقابل تیم الوند قزوین ۲ امتیاز حساس را از دست داده بودند در همان نیمه اول کار را تمام کرده و با زدن ۴ گل تیم رده ششمی ساوه را با نتیجه قاطع به رختکن فرستادند. در نیمه دوم هم هر تیم یک گل زد تا چهار گل فاصله نیمه اول حفظ شده و مس با کسب سه امتیاز مهم این بازی، همچنان در تعقیب گیتی پسند بماند.

تاینان داسیوا و میثم خیام هر کدام دو بار و بابک نصیری یکبار برای مس گلزنی کردند و مسلم اولاد قباد هم زننده تنها گل تیم میهمان بود.

مسی‌ها با این پیروزی پرگل ۳۶ امتیازی شده و با تثبیت جایگاه خود در مکان دوم جدول، فاصله ۵ امتیازی‌شان را با تیم گیتی پسند حفظ کردند.

لازم به ذکر است مس سونگون در هفته هفدهم این رقابت‌ها روز سه شنبه – ۲۱ دی ماه – در مشهد میهمان فرش آرای این شهر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.