کد خبر : 100755
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 23:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارسبارانی‌ها جشنواره عکس سال ارسباران را حمایت کنند بسته هستند

ارسبارانی‌ها جشنواره عکس سال ارسباران را حمایت کنند

ارسبارانی‌ها جشنواره عکس سال ارسباران را حمایت کنند

اهروصال: دبیر جشنواره عکس سال ارسباران گفت: جشنواره عکس سال ارسباران به‌عنوان آینه تمام نمای زیبایی‌های منطقه ارسباران، نیازمند حمایت‌های ارسبارانی‌های عزیز است.

مهدی زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره عکس سال ارسباران، اظهار داشت: این جشنواره قابلیت هنر عکاسی در اهر را بیش‌ازپیش آشکار خواهد کرد و زمینه‌ای برای معرفی هنرمندانه منطقه ارسباران خواهد شد.

وی افزود: هنر عکاسی ازجمله هنرهای ماندگار و در دسترس اکثر مردم در طبقات مختلف اجتماعی است و می‌تواند در انتقال اندیشه‌ها نقش مهمی داشته باشد.

دبیر جشنواره عکس سال ارسباران بابیان اینکه عکاسان شهرستان اهر و اعضای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در این مدت کوتاه عملکرد قابل قبولی داشته‌اند گفت: جشنواره عکس سال ارسباران بستر مناسبی برای بروز استعدادها و توانائی‌های عکاسان و هنرمندان منطقه است و می‌تواند در انتقال فرهنگ و هنر و آداب مردم ارسباران نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

زارعی با اشاره به اینکه جشنواره عکس سال ارسباران از اهمیت ویژه‌ای برای معرفی منطقه ارسباران برخوردار است ابراز داشت: جشنواره عکس سال ارسباران به‌عنوان آینه تمام نمای زیبایی‌های منطقه ارسباران، نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی ارسبارانی‌های عزیز در مرکز استان و تهران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.