کد خبر : 100734
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2017 - 10:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عدم تخصیص اعتبار باعث کندی ساخت سردخانه ۱۰ هزار تنی شهرستان اهر بسته هستند

عدم تخصیص اعتبار باعث کندی ساخت سردخانه ۱۰ هزار تنی شهرستان اهر

عدم تخصیص اعتبار باعث کندی ساخت سردخانه ۱۰ هزار تنی شهرستان اهر

اهرصوال: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: به لطف خدا توانستیم امسال بخشی از این طرح را عملیاتی کنیم ولی از آنجائی که چنین پروژه‌هایی نیاز به اعتبارات زیادی دارد ولی متأسفانه ما به دلایل مختلف نتوانسته‌ایم از آن‌ها بهره‌مند شویم.

حجت‌الاسلام علی مصائبی در گفتگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه سالانه برنامه‌هایی را برای تمامی استان‌های کشور تدوین می‌کند مسئول هر استان نیز هرسال ۲ بار از شهرستان‌ها بازدید کرده و در جریان کم و کیف امور قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این بازدیدها که توسط بنده و معاون استان انجام می‌شود ضمن عرض خسته نباشید به کارکنان مجموعه در جریان نیازها و مشکلات هر شهرستان و ارباب‌رجوع‌های آنان طی هر شش‌ماهه قرار می‌گیریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بابیان اینکه شهرستان اهر جزو شهرستان‌های خوب اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی است گفت: در این بازدید از عملکرد، رقبات این منطقه بازدید و برخی مسائل و مشکلات این شهرستان با برخی ادارات و سازمان‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

مصائبی به سردخانه ۱۰ هزار تنی در حال ساخت شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: به لطف خدا توانستیم امسال بخشی از این طرح را عملیاتی کنیم ولی از آنجائی که چنین پروژه‌هایی نیاز به اعتبارات زیادی دارد ولی متأسفانه ما به دلایل مختلف نتوانسته‌ایم از آن‌ها بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: باوجود تمامی مشکلات و نبود اعتبارات لازم برای این پروژه، امسال توانستیم سوله‌های این طرح را آماده کنیم امیدواریم بتوانیم در اوایل سال ۹۶ نیز برخی امور سخت‌افزاری آن مانند دیوارها و پوشش کامل سقف و اگر تسهیلات در سال آینده تخصیص یابد بتوانیم دستگاه‌های آن را نیز نصب کنیم.

این مقام مسئول به تعداد موقوفات استان آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی نزدیک به ۶ هزار موقوفه انتفاعی و منفعتی و ۲۰ هزار رقبه دارد در سال ۹۶ نیز تاکنون بیش از ۱۰۰ وقف جدید با مراجعه مردم به ادارات اوقاف استان داشته‌ایم که رقم قابل‌توجهی نسبت به سال‌های گذشته دارد.

مصائبی بابیان اینکه امسال در بیش از ۹۰ درصد بقاع متبرکه کار عمرانی انجام‌شده است ابراز داشت: برخی پروژه‌های مهم در استان مانند امام‌زاده سید احمدشاه مار جلفا و دو پروژه مهم در شهرستان آذرشهر که کاملاً اتمام و افتتاح شد برای بیش از ۸۰ درصد موقوفات سند رسمی و ثبتی اخذشده است و بنا داریم بادید مناسب اداره ثبت و قوه قضائیه به موقوفات دارند امیدواریم بتوانیم در سال ۹۶ جشن اخذ سند رسمی و ثبتی برای تمامی موقوفات استان را بگیریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.