کد خبر : 100361
تاریخ انتشار : جمعه 30 دسامبر 2016 - 17:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ثبت ۲۹۶ درخواست در سامانه بهین یاب در شهرستان اهر بسته هستند

ثبت ۲۹۶ درخواست در سامانه بهین یاب در شهرستان اهر

ثبت ۲۹۶ درخواست در سامانه بهین یاب در شهرستان اهر

اهروصال: فرماندار شهرستان اهر گفت: در سال جاری حدود ۱۰۰۰ تن بذر اصلاح شده خریداری و توزیع شده که این مقدار نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای سند تدبیر توسعه شهرستان و اقتصاد مقاومتی، از تشکیل ۱۲ جلسه برای اجرایی کردن پروژه های سند تدبیر توسعه شهرستان و ۴۰ مصوبه در این زمینه خبر داد.
به گفته عابدی در سال جاری حدود ۱۰۰۰ تن بذر اصلاح شده خریداری و توزیع شده که این مقدار نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
وی از پیشرفت ۹۹ درصدی کارخانه مس شهرستان، ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن کنسانتره با مشارکت شرکت چینی و ثبت ۲۹۶ درخواست در سامانه بهین یاب در این شهرستان خبر داد و خواستار رفع مشکلات مربوط به بانک ها شد.
فرماندار اهر با اشاره به تشکیل شرکت های تعاونی چندمنظوره در روستاهای شهرستان و مشکلات این تعاونی ها در زمینه جذب اعتبارات، خواستار رفع آنها شد.
عابدی از امضای پروتکل احداث نیروگاه بادی ۵۰۰ مگاوات با سرمایه گذار ترکیه ای در ماه گذشته خبر داد.
به گفته این مقام مسئول در جلسه ای که هفته گذشته در تهران برگزار شد خیران اهری مقیم تهران متعهد شدند ۲۴ باب مدرسه ۱ تا ۱۲ کلاسه احداث کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.