کد خبر : 100347
تاریخ انتشار : جمعه 30 دسامبر 2016 - 11:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم صرفه جویی در مصرف برای جلوگیری از قطع گاز طبیعی بسته هستند

لزوم صرفه جویی در مصرف برای جلوگیری از قطع گاز طبیعی

لزوم صرفه جویی در مصرف برای جلوگیری از قطع گاز طبیعی

اهروصال: رئیس اداره گاز شهرستان اهر گفت: خواهشمند است با حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای متعادل و کاهش دمای محلهای غیر ضروری ،امکان آسایش سایر هموطنان را نیز فراهم فرمایید.

به گزارش اهروصال، عزیز عزیزی در گفتگو با خبرنگارن اظهار داشت: به استحضار میرساند، با موج فزاینده سرما در روزهای اخیر،خدمتگزاران شما در اداره گاز شهرستان، بصورت شبانه روزی در تلاشند با پایش و کنترل روند گازرسانی بصورت ۲۴ ساعته ،قطع گاز صنایع در صورت لزوم، کنترل دمای ادارات ،نهادهای دولتی و عمومی
وی افزود: ان شاءالله این نعمت سوخت پاک دچار افت فشار نگردیده و روزهای سرد بدون هیچگونه مشکلی برای اقصی نقاط شهرستان، سپری گردد.

رئیس اداره گاز شهرستان اهر ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی مسئولین و مردم عزیز با این امر  گفت: خواهشمند است با حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای متعادل و کاهش دمای محلهای غیر ضروری ،امکان آسایش سایر هموطنان را نیز فراهم فرمایید.

عزیزی تصریح کرد: اکیپهای امدادی گاز با شماره ۱۹۴ بصورت بیست و چهارساعته آمادگی دارند مشکلات احتمالی تاسیسات گازرسانی همشهریان را در سریعترین زمان رفع نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.