کد خبر : 100332
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 دسامبر 2016 - 19:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارسال بیش از ۲۱۰۰ عکس به اولین جشنواره عکس سال ارسباران/ شرکت عکاسان ۲۰ استان کشور در این واقعه هنری بسته هستند

ارسال بیش از ۲۱۰۰ عکس به اولین جشنواره عکس سال ارسباران/ شرکت عکاسان ۲۰ استان کشور در این واقعه هنری

ارسال بیش از ۲۱۰۰ عکس به اولین جشنواره عکس سال ارسباران/ شرکت عکاسان ۲۰ استان کشور در این واقعه هنری

اهروصال: دبیر اجرائی عکس سال ارسباران گفت: استقبال خیلی خوبی از سوی علاقه‌مندان و هنرمندان سراسر میهن اسلامی صورت گرفت و آمار آثار دریافتی فراتر از پیش‌بینی به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که جا دارد از همه شرکت‌کنندگان در جشنواره صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم.

محمدرضا بهمرام در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ارسال آثار در روز ۵ دیماه ۹۵ و جمع‌بندی آثار دریافتی در دبیرخانه جشنواره عکس سال ارسباران، شاهد استقبال چشمگیر عکاسان از این جشنواره بودیم به‌طوری‌که تعداد ۲۱۵۶ اثر توسط ۱۸۷ عکاس به دبیرخانه ارسال‌شده است.

وی افزود: از مجموع آثار دریافتی تعداد ۸۹۹ اثر به بخش مستند اجتماعی، ۹۱۳ اثر به بخش طبیعت و معماری و ۳۱۴ اثر به بخش شیرینی اهری اختصاص دارد فراخوان این جشنواره در مهرماه امسال منتشر و مهلت اولیه آن ۲۰ آذر تعیین‌شده بود که با تصمیم برگزارکنندگان مهلت آن تا روز پنجم دیماه تمدید گردید.

دبیر اجرائی عکس سال ارسباران با ذکر اینکه علیرغم محدودیت اعلام‌شده در مقررات جشنواره مبنی بر پذیرش آثاری که فقط در منطقه جغرافیائی ارسباران به ثبت رسیده‌اند گفت: استقبال خیلی خوبی از سوی علاقه‌مندان و هنرمندان سراسر میهن اسلامی صورت گرفت و آمار آثار دریافتی فراتر از پیش‌بینی به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که جا دارد از همه شرکت‌کنندگان در جشنواره صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم.

بهمرام بابیان اینکه این جشنواره در ۳ بخش موضوعی شامل؛ مستند اجتماعی، طبیعت و معماری و شیرینی اهری   برگراز می‌شود و داوری آن را میر عباس آل یاسین، کریم متقی و جلال شمس آذران به عهده‌دارند ابراز داشت: جوایز اعلام‌شده برای این جشنواره عبارت است از: بخش مستند اجتماعی؛ نفر اول: تندیس جشنواره ،دیپلم افتخار و مبلغ بیست میلیون ریال، نفر دوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ پانزده میلیون ریال و نفر سوم: تندیس جشنواره ،لوح تقدیر و مبلغ ده میلیون ریال، در بخش معماری و طبیعت؛ نفر اول: تندیس جشنواره ،دیپلم افتخار و مبلغ بیست میلیون ریال، نفر دوم: تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ پانزده میلیون ریال، نفر سوم: تندیس جشنواره ،لوح تقدیر و مبلغ ده میلیون ریال به صاحبان آثار راه‌یافته مبلغ پانصد هزار ریال به‌عنوان حق التالیف پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاهی گواهی شرکت صادر خواهد شد بیان داشت: جوایز بخش ویژه: تندیس جشنواره و جایزه ویژه هیئت‌داوران به بهترین عکس در مورد شیرینی اهری تعلق خواهد گرفت.

دبیر اجرائی عکس سال ارسباران همچنین گفت: اعضای عوامل اجرائی این جشنواره ؛ مهدی زارعی دبیر جشنواره، دبیر اجرائی جشنواره محمدرضا بهمرام، پرویز گلی زاده دبیر هنری جشنواره، معصومه فریبرزی مسئول دبیرخانه و مهدی دایلاری به‌عنوان مسئول اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این جشنواره انتخاب شدند.

بهمرام تصریح کرد: عکاسان ۲۰ استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که بیشترین آمار شرکت‌کننده از استان آذربایجان شرقی و کمترین آمار از استان‌های یزد، فارس، کردستان، البرز، مازندارن و قزوین می باشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: پس از انجام جمع بندی و کدگزاری طبق هماهنگی به عمل آمده داوری آثار تا پایان دیماه انجام و نتایج آن بلافاصله اعلام خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.