کد خبر : 10024
تاریخ انتشار : شنبه 7 مارس 2015 - 2:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در روز درختکاری در هوراند بسته هستند

کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در روز درختکاری در هوراند

کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در روز درختکاری در هوراند

ابراهیم فریادخواه در گفتگو با خبرنگار اهروصال با مهم دانستن همراهی و حضور مردم در پیشبرد اهداف منابع طبیعی، گفت: در مدل‌های برنامه ریزی شده‌ی توسعه‌ای برای منابع طبیعی، راهی جز رجوع به مردم وجود ندارد.   فریاد خواه توزیع بموقع نفت سفید در مناطق جنگلی روستاهای این شهرستان را یکی از وظایف اصلی مسئولین

ابراهیم فریادخواه در گفتگو با خبرنگار اهروصال با مهم دانستن همراهی و حضور مردم در پیشبرد اهداف منابع طبیعی، گفت: در مدل‌های برنامه ریزی شده‌ی توسعه‌ای برای منابع طبیعی، راهی جز رجوع به مردم وجود ندارد.

 

فریاد خواه توزیع بموقع نفت سفید در مناطق جنگلی روستاهای این شهرستان را یکی از وظایف اصلی مسئولین منابع طبیعی  و به عنوان یکی ازعوامل کاهش تخریب جنگل دانست و گفت: نصب آبگرمکن خورشیدی نیز از قطع درختان جنگلی می کاهد که بهتر است بصورت آزمایشی در چندین روستا انجام پذیرد.

 

رئیس ستاد هفته منابع طبیعی شهرستان هوراند همچنین از افتتاح پاسگاه حفاظتی کورن و کارگاه بسته بندی سماق با ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار که اشتغال پایدار ۵ نفر را فراهم ساخته است خبر داد و افزود: توسعه کاشت سماق در یک برنامه ۴ ساله در وسعت ۵ هزار الی ۱۰ هزار هکتار به عنوان یکی از مهمترین هسته‌های کلیدی در سند تدبیر توسعه شهرستان هوراند مطرح شده است که تحقق این موضوع علاوه بر ایجاد فضای سبز و جلوگیری از تخریب مراتع، اشتغال پایدار ۲۵۰۰ الی ۵۰۰۰ نفر را بدون ایجاد هر گونه آلودگی صنعتی، فراهم ساخت.

فرماندار شهرستان هوراند همچنین کاشت پنجاه هزار اصله درخت در روز درختکاری را یکی از برنامه‌های این ستاد در شهرستان هوراند عنوان نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.